Talent gezocht!

Meelopen met een fractielid

Ben je geïnteresseerd in de dagelijkse werkzaamheden van onze raadsleden en zou je graag een dag meelopen? In aanloop naar de Gemeenteraadsverkiezingen 2018 kan dit! Interesse? Meld je aan bij Saida Ouarirou en stuur in de bijlagen je curriculum vitae en een motivatiebrief mee, waarin je uitlegt met wie je graag zou meelopen, welke portefeuille jouw voorkeur heeft en waarom!

Talentenspreekuur

Het Talentspreekuur is bedoeld om leden op een laagdrempelige manier de mogelijkheid te bieden om te klankborden over hun ambities binnen D66. De vereniging krijgt daarnaast meer inzicht in het beschikbare talent binnen D66 voor zowel bestuurlijke, als politieke rollen. Tijdens het kennismaken wordt er nader ingezoomd op de kennis, ervaring en ambities van onze leden. Samen verkennen wij welke mogelijkheden er zijn en wat wij voor jou kunnen betekenen om jouw ambities te verwezenlijken. De Talentspreekuren van D66 Rotterdam vinden voor de Algemene Afdelingsvergaderingen (AAVs) plaats. De volgende AAV is op dinsdag 13 juni. Interesse? Neem dan contact op met Saida Ouarirou (Talentontwikkeling & Opleiding).

Laatst gewijzigd op 21 mei 2017