Talent gezocht!

D66 Rotterdam verwelkomt ten alle tijde (nieuwe) leden die zich graag willen inzetten voor de partij en de vereniging. U kunt zich altijd aansluiten bij één onze evenementen (klik hier voor onze agenda) en vindt hieronder een overzicht van vacatures en andere mogelijkheden om u actief in te zetten voor de partij.

Campagnecoördinator Gemeenteraadsverkiezingen 2018

Het afdelingsbestuur van D66 Rotterdam is nog op zoek naar een campagnecoördinator voor de gemeenteraadsverkiezingen van 2018. Tijdens de speciale AAV XS op 1 september hoopt het bestuur één of meerdere kandidaten te kunnen voordragen. Er is een profiel voor de campagne coördinator opgesteld en aanvullende informatie over deze vacature kan worden ingewonnen bij Eva Oskam (secretaris) en Saida Ouarirou (opleiden & talentontwikkeling). Belangstellenden wordt verzocht om op uiterlijk vrijdag 18 augustus hun kandidatuur kenbaar te maken aan eerder genoemden en een ingevuld kandidaatstellingsformulier mee te sturen.

Meelopen met een fractielid

Ben je geïnteresseerd in de dagelijkse werkzaamheden van onze raadsleden en zou je graag een dag meelopen? In aanloop naar de Gemeenteraadsverkiezingen 2018 kan dit! Interesse? Meld je aan bij Saida Ouarirou en stuur in de bijlagen je curriculum vitae en een motivatiebrief mee, waarin je uitlegt met wie je graag zou meelopen, welke portefeuille jouw voorkeur heeft en waarom!

Themagroepen

Themagroepen zijn denktanks die op stedelijk niveau de Rotterdamse fractie, bestuurders en wethouders inhoudelijk ondersteunen. Daarnaast organiseren de themagroepen bijeenkomsten over actuele onderwerpen, bijvoorbeeld overheveling van welzijnstaken naar gemeenten of de kwaliteit van onderwijs. In een themagroep kun je meedenken en -werken aan actuele mening-, beleid- en visievorming van D66 en Rotterdam. In themagroepen zijn inhoudsdeskundigen actief. Rotterdamse D66-leden die het leuk vinden om zich bij een themagroep aan te sluiten kunnen een e-mail sturen naar Politiek Secretaris Arne Speijer. Klik hier voor een overzicht van de verschillende themagroepen.

Talentenspreekuur

Het Talentspreekuur is bedoeld om leden op een laagdrempelige manier de mogelijkheid te bieden om te klankborden over hun ambities binnen D66. De vereniging krijgt daarnaast meer inzicht in het beschikbare talent binnen D66 voor zowel bestuurlijke, als politieke rollen. Tijdens het kennismaken wordt er nader ingezoomd op de kennis, ervaring en ambities van onze leden. Samen verkennen wij welke mogelijkheden er zijn en wat wij voor jou kunnen betekenen om jouw ambities te verwezenlijken. De Talentspreekuren van D66 Rotterdam vinden voor de Algemene Afdelingsvergaderingen (AAVs) plaats.

Laatst gewijzigd op 6 augustus 2017