Kees van Loon Penning uitgereikt aan Greta Vercruyce

Op 18 december reikte Tim de Haan tijdens het kerstdiner van de afdeling de Kees van Loon Penning uit aan Greta Vercruyce. De Kees van Loon Penning is een onderscheiding waarmee we binnen de Rotterdamse D66 afdeling een lid eren wat zich op buitengewone wijze heeft ingezet voor D66 Rotterdam.

Lees het hoe en waarom van de Kees van Loon Penning bij de uitreiking van 2018

In 2018 ging de penning naar Cees van Rees en ook in 2019 bleef de onderscheiding op Zuid. Greta is een buitengewoon betrokken en actief lid van de afdeling. Ze is altijd, ook in 2019, enthousiast, betrokken bij het voeren van campagnes. Daarnaast is ze als lid van de Wijkraad Kop van Zuid nauw betrokken bij het wel en wee van haar wijk. Ze is binnen de afdeling een van de drijvende krachten achter het Rotterdamse Els Borst Netwerk en de Debatclub. En is ze als bestuurslid betrokken bij een groen stukje Feijenoord in zelfbeheer: het Hefpark. Meer dan genoeg reden om deze inspirerende en motiverende Rotterdamse D66-er te eren met de Kees van Loon Penning 2019!

Laatst gewijzigd op 9 januari 2020