D66 Rotterdam zoekt een nieuw bestuurslid!

Talent gezocht!

D66 Rotterdam zoekt een enthousiaste D66’er die hart heeft voor Rotterdam en zich zou willen inzetten voor D66 als Algemeen Bestuurslid die een focus heeft op communicatie, campagne, social media en publieke relaties. Lijkt dit je wel wat? Bekijk dan de bijgevoegde functieomschrijving om een indruk te krijgen wat je van de functie kan verwachten en wie wij zoeken. Nog steeds vragen? Mail naar Welmer of Agnes voor een koffietje (of thee natuurlijk) en vraag ze het hemd van het lijf. Een berichtje naar Welmer (06-36305965) of Agnes (06-10395356) mag natuurlijk ook!

Ben je overtuigd? Kandideer je door het kandidaatstellingsformulier in te vullen en op te sturen naar m.biezeno@d66rotterdam.nl uiterlijk vrijdag 22 november. Tijdens de AAV op het Stadscongres Zorg & Welzijn van zaterdag 30 november wordt het nieuwe Algemeen Bestuurslid verkozen.

Let op: de kandidaatstellingsformulieren worden voorafgaand aan de AAV op 30 november op de website van D66 Rotterdam geplaatst.

Een klein inkijkje in het bestuur…

Het bestuur ondersteunt de leden van de vereniging en de politieke vertegenwoordigers. Dit doet zij door onder meer ledenvergaderingen, debatten, trainingen en ontmoetingsavonden te organiseren. In Rotterdam bestaat het afdelingsbestuur uit acht leden, namelijk een voorzitter, secretaris, penningmeester, secretaris politiek en vier algemene bestuursleden. Deze algemene bestuursleden houden zich bezig met een diversiteit aan taken die in overleg en aan de hand van de profielen van de bestuursleden worden belegd. Een kleine greep uit wat de taken omvatten: ledenbinding, ledenmanagement, gebiedscommissies, communicatie, publieke relaties, talentontwikkeling, opleiding, scouting en permanente campagne. We zoeken dan ook bestuursleden die denker én doener zijn.

Vacature-algemeen bestuurslid met communicatie-profiel

Kandidaatstellingsformulier D66 Rotterdam