woensdag 27 november 2019

Werken bij D66 Fractie Rotterdam

Wegens het vertrek van twee van onze medewerkers en de wens ons stevig te positioneren in Rotterdam, zoeken wij (1) een communicatie en politiek adviseur en (2) een politiek adviseur om onze fractie te ondersteunen.

Vacature Communicatie en Politiek Adviseur D66 Fractie Rotterdam (36 uur)

Ben je gek op politiek? Heb je gevoel voor politieke verhoudingen én weet jij een verhaal over de bühne te brengen? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Jij zorgt ervoor dat D66 Rotterdam positief zichtbaar is. Je denkt en helpt mee op de politieke inhoud en zorgt voor strategische communicatie in zowel klassieke als nieuwe media. In je functie krijg je vrijheid en vertrouwen om je creatief uit te leven. Naast de communicatie werkzaamheden zal je ook fractieleden ondersteunen bij hun inhoudelijke raadswerk, zoals het schrijven van moties en het voorbereiden van debatten. Lees verder

Vacature Politiek Adviseur D66 Fractie Rotterdam (36 uur)

Ben je gek op politiek? Maak je beleid gemakkelijk eigen en ligt je interesse in de fysieke hoek? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Jij bent een belangrijke inhoudelijke steunpilaar voor de fractie. Je weet actualiteiten en ontwikkelingen te vertalen naar concrete politieke output. Je ondersteunt meerdere raadsleden bij hun raadswerk, zoals het schrijven van moties en het voorbereiden van debatten. Lees verder